torstai 12. kesäkuuta 2014

Kypärä löytyi

Kiitos avusta kaikille kypäräkommentoijille! Ehdin käydä neljässä kaupassa sovittamassa ja lopuksi matkaan valikoitui tämä Lamicellin uusi malli Silver Star. Mitäs tykkäätte?




Kypärä tuntuu mukavalta ja on kuulemma (myyjän mukaan, haha)  tosi ilmava. Toivotaan niin. Melkein päädyin reilun parin sadan euron hintaiseen Uvexiin, mutta pihiys iski ja ostin tämän, hintaa oli 110 e. Totta puhuakseni joten tykkäsin tästä muutenkin enemmän, vaikka Uvex olisikin jollain tapaa katu-uskottavampi, haha.

Paino on 400 g. Malli sopii melko hyvin mun suippopäähän. Tuossa on hauskat kimaltavat koristeet, kuvassa näyttävät valkoisilta, mutta ovat siis blingiä. Takana on valkoinen heijastintere.
Horse Comfortiin, jota moni kehui, en törmännyt missään. Kokeilulistalla oli mm. Lamicellin Ventex, Swarovski  ja Transformer, erilaiset Hööksin kypärät, KED (ei sopinut sitten yhtään), Horka, Uvex, HVPolo,  Mountain Horse Aero (ei sopinut lainkaan) ja mitäs vielä....en edes kaikkia muista.

Toivottavasti tämä on hyvä! Saa nähdä päädynkö kokonaan käyttämään tätä vai pääsekö CO Ayr8 vielä päähän?

7 kommenttia:

  1. Hyvalta nayttaa. Mulla on Uvex ja oon ollut tyytyvainen mutta haaveilen bling kyparasta....:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli tuota blingiä ihan vahingossa, ei se nyt ehkä tuollaiseen kesä/maastoilukypärään oikein istu, mutta pelästyttää ehkä hirviä, kun välkkyy auringossa :)

      Poista
  2. Tyylikäs ja näyttää ihanan kevyeltä ja ilmavalta! Mä olen jo seuraavan kypäräni valinnut valmiiksi sitten kun ostaminen on ajankohtaista: Uvexin exxential.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuukin ilmavalta. Kokeilin juuri tuota mainitsemaasi ja yhtä toista myös (en muista mallin nimeä), ja tuo Exxential oli kyllä liian pyöreä mun puikulapäähän, se toinen oli vähän parempi. Uvexit on kyllä hienoja.

      Poista
  3. Taisi olla Uvex Active CC se toinen, jonka meinasin ottaa.

    VastaaPoista
  4. Tyylikäs! Ei saa tällaisia postauksia laittaa, kun tekee heti mieli lähteä itsekin kypäräostoksille. Nimim: Sucker for Riding Hats

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, kiitos. Onneksi ei ole yleensä yhtään aikaa käydä shoppailemassa, muuten tulisi kyllä jatkuvasti hankittua kaikenlaista!

      Poista